Noo niin, kävin sitten duunissa. Onhan siellä ihan mukavaa käyä, mutta jotenkin on veto poissa. Tuntuu jotenki siltä, että nyt olis kivaa vaihtaa hommaa, kun tuo sosiaalinen tilanne tuolla toimistolla on menny sellaiseksi kuin se juuri nyt on.

Mulle on tässä vuosien mittaan tarjottu muutakin jobia, mutta en ole lähtenyt, vaikka olis kyllä ollu aihettakin välillä. Viime syksynäkin pariin otteeseen tarjottiin hommia kahesta eri paikasta, mutta toiseen en mennyt siksi, että se jeppe joka oli paikan paikallisjohtajana oli aika paljon samanlainen kuin tyyppi jonka takia olen hakemassa uutta duunia. Ja siellä toisessa paikassa taas olis ollu tosi mukava kaveri homman vetäjänä, mutta firman historiallinen polittiinen vasemmalle kääntynyt tausta ei antanut mulle myöten lähteä sinne. 

Nyt sitten mulle soitteli yks kaveri, joka kysäsi kiinnostaisko minua tulla hänelle duuniin tekemään bisnestä ihan tosissaan. No siitä sitten enemmän tulevaisuudessa.