Nyt on kuulkaa huono viikko. Siis erittäin huono viikko meneillään.
Se miksi tämä viikko on huono johtuu kahesta syystä. Ensinnäki olen ihan hirveässä flunssassa ollu nytten jo sunnuntaista lähtien. Kuume sahaa ylös ja alas koko ajan. Eilen illalla ei ollu lainkaan kuumetta, mutta yöllä heräsin kun paleli niin maan perusteellisesti. Mittasin sitten asteet. Tulos oli 38. Ei ollu kivaa. Nyt sitten tuntuu jo vähän paremmalle, mutta päätä särkee koko ajan. On särkeny jo monta päivää.

Eilen varasin ajan paikalliseen yksityiseen lääkäriasemaan. Menin sinne ajallaan ja ootin. Ootin ja ootin. Ootin puoli tuntia kunnes kävin kysymässä mikä on homman nimi. Ensin tietysti vastaanotossa kyseenalaistivat minun ajoissa saapumisen paikalle. Vastasin, että kyllä olisin maininnu jos olisin tullu myöhässä. No lopulta selvisi, että lääkäri jolle mulla oli aika oli jo ajat sitten lähteny lätkimään siltä päivältä ja hän ei kuulemma käytä tietokonetta, joten sähköisesti kalenteriin merkityt ajat jäävät käyttämättä. Aika hyvää asiakaspalvelua. Sain sitten hyvitykseksi uuden ajan ilman toimistomaksua  (9€). Aika kova etu siis.

Ja se toinen syy miksi tämä viikko on vähän huono on se kun tyttö lähti minun vanhempien luo talvilomalle. Ei ole kivvaa. Onhan muuten tämä elämä pikkusen sisällötöntä kun tyttö ei ole täällä höpöttämässä kaikkia tarinoitaan. Monet sanoo, että on mahtavaa kun lapset lähtee mummolaan. Mie olen täysin toista mieltä. Minusta mikään ei ole parempaa kuin olla tytön kanssa. Jokainen hetki jonka tyttö on muualla kuin täällä minun kanssa, on poissa multa. Niin se vain on. Olen muuten kaikki viikonloppureissutki lopettanu sen jälkeen ko tyttö tuli. Ja firman yöreissuilta olen alkanut jäämään pois myös. Enkö olekki viisas.